Dienstag, 28. April 2015

Fibo - Flood of Pics

Ich habe da noch jede Menge Bilder von der Fibo aus Köln, die ich noch gar nicht gezeigt habe. Das hole ich jetzt mal nach. ^^

Wir haben einige tolle Athleten gesehen und getroffen. Sophia Thiel und Ercan Demir haben wir leider nicht sehen können, es war gerade dort schrecklich voll. Und von Michelle Lewin habe ich nur durch die Camera etwas erkennen können. Schade, aber nicht zu ändern. Klar, viele wollten sie sehen und ein Foto mit ihr machen. Aber zwei oder drei Stunden anstehen für ein Foto - nein. Da haben wir dann lieber noch ein bisschen die Trainingsgeräte ausprobiert und uns das erste Mal in meinem Leben wurde ich auch getaped. ;-) Davon später mehr.

Nun die Bilder und der Award für die beklopptesten Gesichtsausdrücke geht an ..... mich! :-D Ich mag mich nicht auf Bildern.

Gülüzar Tüfenk - so nice to meet her, a really nice girl!
Natascha and me with Nutrend Athletes: left ? right Benjamin Radic
Natascha and me with Beau Baisden, Natascha with Erko Jun.
Stephanie Davis, Kay Greene, Rich Piana, Julia and me with someone, I forgot the name. Sorry. ^^
Me on my throne. ^^ And thats all I saw of Michelle Lewin (holding the cam very high! ^^)
Sepher "Broseph" Bahadori and Patrick Reiser from ProBroArmy
Julia and Artiom, me and Natascha.
I still have lots of pictures of the Fibo from Cologne, I haven't shown you. So I'll do it now. ^^

We've seen and met some great athletes. Sophia Thiel and Ercan Demir we unfortunately haven't seen, it was just there terribly full. And Michelle Lewin I can just saw through the camera. Too bad, but that's life. Sure, many people wanted to see and take a picture with her. But two or three hours in line for a photo - no. We rather tried some of the training equipment and I was taped for the first time in my life. ;-) More about this later.

Now the images and the Award for the most crazy facial expressions to goes ..... me! :-D I hate me on pics.