Samstag, 6. September 2014

Legs and Abs

Ich fühle mich besser. Halsschmerzen weg, Kopfschmerzen weg. Und mit der Aussicht, dass ich nächste Woche nicht mehr ganz so früh aufstehen muss, geht es mir sowieso gleich besser. ;-) 

Das Training gestern war endlich mal wieder wirklich gut. Ich war sehr froh, nicht ganz alleine trainieren zu müssen. Aufwärmen, freie Squats und Good Mornings habe ich mit Valentina zusammen gemacht. Weitere Squats, Waden und Bauch habe ich dann wieder alleine mit schrecklichen Kopfhörern und zu leiser Musik machen müssen. Die Kopfhörer landen im Müll! ABER Natascha kommt dieses Wochenende wieder!!! ENDLICH! ♥

Das Training:

5x15 Squats
3x15 Good Mornings Supersatz 3x15 KH Sumosquats
3x15 enge Squats in der Smith Machine Supersatz 3x10 Pistol Squats
3x15 Sumo Squats in der Smith Machine Supersatz 3x15 Lunges mit Scheibe
3x12 je Bein Lunges in der Smith Machine Supersatz 50 Sidesteps mit dem Powerband
3x15 Waden heben mit Gewicht in der Smith Maschine Supersatz 3x15 einbeiniges Wadenheben mit Körpergewicht
Hanging Leg Raises
3x bis es nicht mehr geht Klappmesser Crunches
3x35-40 Russian Twist



I feel better. Sore throat gone, headache away. And with the prospect, that I no longer have to get up so early next week, I feel instantly better. ;-)

The workout yesterday was really good. I was very glad, I did not have to train alone. Warming up, free squats and good mornings I did with Valentina. More squats, calves and abs, I again have to do alone with horrible new headphones and too quiet music. I'm going to throw away these headphones! BUT Natasha comes back again this weekend !!! Finally!

The Workout: 

5x15 Squats
3x15 Good Mornings superset 3x15 Dumbbell Sumosquats
3x15 narrow Squats in the Smith Machine superset 3x10 Pistol Squats
3x15 Sumo Squats in the Smith Machine superset 3x15 walking Lunges with weight disc
3x12 Lunges
in the Smith Machine superset 50 Sidesteps with the powerband
3x15 Calf Raises with weight in the Smith Machine superset 3x15 single leg Calf Raises with body weight

3x15 Hanging Leg Raises
Jackknife crunches
3x35-40 Russian Twist