Dienstag, 7. Januar 2014

New Energy for Chest, Biceps, Triceps

Ich habe das Gefühl, dass mit dem neuen Jahr auch meine Energie aufgeladen wurde. Ich fühle mich wieder fitter und stärker. Neues Jahr, neues Glück, irgendwie ist es ja auch wie ein Neuanfang. ;-)

Aufwärmen mit 20 Liegestützen und Bankdrücken nur mit der Olympiastange 20x (20kg).

Brust:
Bankdrücken 3x12 (32,5kg/35kg)
KH Schrägbankdrücken 4x15 (10kg)
KH Butterfly im Liegen 2x15 (6 kg)
Kabelzug über Kreuz von unten 3x15 (3,5kg)
Kabelzug über Kreuz 3x15, (8,5kg)
Überzüge 3x15 (10kg)
KH Schulterdrücken 3x10-8 (10kg)
 
Trizeps:
KH Trizeps Kickback 3x15  jeder Arm, 4 kg
Trizepsdrücken 3x15 (10kg)
 
Bizeps:
Twist Curls mit KH 3x15 jede Seite (6 kg) (bis es nicht mehr geht) Superset mit Hammer Curls mit KH 3x7-9 (6kg) (bis es richtig weh tut).

warm up just with the bar.
Until it really hurts!!! ^^

I have a feeling that with the new year, my energy has been recharged. I feel fitter and stronger again. New year, new luck, somehow it's also like a new beginning. ;-)

Warm up with 20 push-ups and bench press only with the Olympic bar 20x (20kg)
.

Chest:
Barbell Bench press 3x12 (32,5kg/35kg)
Dumbbell incline bench press 4x15 (10kg)
Lying Butterfly  3x15 (6 kg)
Standing low cable crossover 3x15 (3,5kg)
Standing Cable Crossover 3x15 (8,5kg)
Dumbbell pull over 3x15 (10kg)
Dumbbell Military Press 3x10-8 (10kg)

Triceps:
KH Trizeps Kickback 3x15 each side (4 kg)
French press 3x15 (10kg)
 
Biceps:
Dumbbell Twist Curls 3x15 (until you can't go on) each side apart (6 kg) Superset with Hammer Curls both sides at once 3x7-9 (6kg) (until it really hurts).

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