Donnerstag, 21. November 2013

Chestday - or the International Shitday

Was für ein Tag - lasst es mich bloß nicht weiter ausführen - aber es gibt Scheißtage und es gibt beschissene Scheißtage. So einer war heute - wirklich! Und was Natasha und ich festgestellt haben ist, dass Ärger einem die Kraft raubt. Es saugt einem förmlich die Energie aus dem Körper. Man nimmt ja meist an, wenn man sauer ist, dann wäre man besser, weil die Wut einen antreibt. Bei uns scheint es anders herum zu sein. Es raubt uns Kraft! Also nicht ärgern lassen. ;-)

Klimmzüge 3 Sätze

Brust:

Push ups 2x15 zum Aufwärmen
LH Bankdrücken 3x12 (35kg/32,5kg/30kg)
LH Schrägbankdrücken (32,5kg/30kg)
KH Schrägbankdrücken (8kg)
KH Brustdrücken (8kg/6kg)
KH Butterfly im Liegen 3x15 (6 kg)
Überzüge 2x15 (10kg)

Bizeps:

Twist Curls mit KH 3x8-10 jede Seite (6 kg) bis es nicht mehr geht Superset mit Hammer Curls mit KH 3x5-6 (6kg) bis es richtig weh tut.
Gute Nacht Ihr Lieben!

Sometimes the breaks are the best. ;-)

What a day - I will not execute it - but there are shit-days and there are shitty shit-days. Today was one - really! Natasha and I found out, that anger robs power. It literally sucks the energy from the body.
You usually assumes that when you are angry, you would be better, because the anger drives you. With us it seems the other way around. It robs us the power! So do not let other people annoy you. ;-)
 
Pull ups 3 Sets

Chest:

Push ups 2x15 as a warm up
Barbell Bench press 3x12 (35kg/32,5kg/30kg)
Decline Chestpress 3x15 (32,5kg/30kg)
Dumbbell incline bench press 3x15 (8kg)
Lying Butterfly  3x15 (6 kg)
Dumbbell pull over 2x15 (10kg)
Dumbbell bench press narrow grip 3x12 (8 kg/6kg) 

Biceps:

Dumbbell Twist Curls 3x6-8 (until you can't go on) each side apart (6 kg) Superset with Hammer Curls both sides at once 3x5-6 (6kg) until it really hurts.

Have a good night everyone!