Montag, 14. Oktober 2013

Bootybuilding

Mein Tag begann früh! Aber ich bin ganz stolz auf mich, dass ich in Bestzeit zu Fuß zur Arbeit gerast bin. Ich wollte einfach mal laufen - und es war richtig gut. Nach der Arbeit war ich nicht mehr ganz so schnell, aber der Rucksack war auch schwerer. ;-)

Obwohl es Montags immer schrecklich voll ist, sind Natasha und ich ins Fitnessstudio gefahren - Beintag. Jasmina war auch da, aber bei ihr stand heute etwas anderes auf dem Plan.

Nach dem Training hatten wir dieses Mal sogar noch Zeit, um einen Saunagang zu machen. Schön mit einem Eukalyptus-Birke-Aufguss. Hmmm, das tat gut!

Squats in Smith 3x15-20 (30kg)
Standing Calf Raises in Smith 3x20 (30kg)
Curtsy Squats 3x20 je Seite (10kg)
Sumo/Plie Squats 3x20 (20kg)
Bulgarian Lunges 3x15 je Seite (10 kg)
Lunges 3x12 je Seite (10kg)
Glute Bridge 3x15 plus Halten (10-15kg)
Natasha: Seated Leg Curl 3x15 (25kg)
Katja: Seated One Leg Curl 3x10 je Bein (25kg)
Calf Press 3x15-20 (45kg)
Hip Adduction 3x20 (75kg)
Hip Abduction 3x15-20 (85kg)
Back Extensions 3x15 (10kg)

Und nun gönne ich mir etwas, das ich zur Zeit fast täglich nach dem Training esse: Quark mit Zimt, Leinsaat, Stevia und gefrorenen Himbeeren. Yum yum! Gute Nacht.

Standing Calf Raises
Back Extension

My day started early! But I'm quite proud of myself, that I'm ran in record time walking to work. I just wanted to walk - and it was really good. After work, I was not as fast as in the morning, but the backpack was more heavy. ;-)

Although it's always terribly full on Mondays, Natasha and I went to the gym - leg day. Jasmina was also there, but she got something else on the schedule today.

After training, we even had time to have a sauna. It was so nice with a eucalyptus-birch-infusion. Hmmm, that felt good!

Squats in Smith 3x15-20 (30kg)
Standing Calf Raises in Smith 3x20 (30kg)
Curtsy Squats 3x20 each side (10kg)
Sumo/Plie Squats 3x20 (20kg)
Bulgarian Lunges 3x15 each side (10 kg)
Lunges 3x12 each side (10kg)
Glute Bridge 3x15 plus hold up (10-15kg)
Natasha: Seated Leg Curl 3x15 (25kg)
Katja: Seated One Leg Curl 3x10 each leg (25kg)
Calf Press 3x15-20 (45kg)
Hip Adduction 3x20 (75kg)
Hip Abduction 3x15-20 (85kg)
Back Extensions 3x15 (10kg) 

And now I treat myself with something I currently eat almost every day after exercise: quark with cinnamon, flax seed, stevia and frozen raspberries. Yum yum! Good night.

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